{FOLLOW} | {DASHBOARD} | VISIT'S
History..;

HELLO FELLAS , WELCOME TOHISTORY BLOG. I LOVE ALLAH AND PROPHET NABI MUHAMMAD . I LOVE MY FAMILY AND FRIENDS I ALSO LIKE OLIVER SYKES I DON'T USE FOLLOW YOU , FOLLOW BACK OKAY ? Enjoy !


Thank You ;
DON'T OPEN MY PAGE SOURCE! YOU HAVE A BRAIN ? BE YOUR SELF .

◄ older posts
All about GAMERZ
Posted On Monday 4 February 2013 @ 05:52 by Toupan | 0 Comments This Entry

Hi everybody , welcome to my planet. Hari nee sukak aku mengupdate blog pasal GAMERS ! sekadar membuka tempurung diri ,sekadar keluar dari kepompong. Mengubah pandangan persepsi orang lain terhadap GAMERS. HAHAHA


Game..game..game. Dunia budak zaman sekarang tak boleh dilepaskan dengan game. PSP dan CC perkataan popular diaorang. Tetapi bukan setakat budak sjaa, orang dewasa ramai juga yang kaki game.  Terutama kepadaa remaja tambahan yang baru sjaa lepasan SPM. HAHAHAHA


Berikut adalah ciri-ciri gamer sejati, adakah anda termasuk dalam ciri-ciri ni? 

  1. Jarang keluar rumaaa. Klau keluar rumaa phunn mesti wajib pegi CC. 
  2. Jarang becouple. Sob sob. Kalau adaa phunn apaa salah nyaa. 
  3. Jarang sms. Sebab gamers busy dengan game. Thts why laa jarang 'bsms

Tapi lelaki gamers itu : 

  • Agak manja
  • Banyak kawan
  • Walau pun ada kapel , pasti tidak akan curang , dan setia nyaa samaa seperti setia sama game nyaa. Kerana jarang berjumpaaa mestilaa rindu. 


Lol , ini pendapat member LSO pasal seorang gamers. Nice one wirek.




 Jadi jangan asal menilai bahawa gamers itu buruk. Gamers adalah salah satu orang yang kesepian di dunia nyata (Y). Gamers jugaa ingin di hargai. Game jugaa adalah satu hobi. 

Dan di sini aku ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Tahniah kepada seorang sahabat juga seorang gamers yang telah melangkah ke alam rumah tangga. Sekali lagi tahniah kepada Muhd Ridzuan dan isterinyaa Nur Ikwani. Semogaa berkekalan hingga ke anak cucu dan tabah dalam menempuh arus rumah tangga. Amin.