{FOLLOW} | {DASHBOARD} | VISIT'S
History..;

HELLO FELLAS , WELCOME TOHISTORY BLOG. I LOVE ALLAH AND PROPHET NABI MUHAMMAD . I LOVE MY FAMILY AND FRIENDS I ALSO LIKE OLIVER SYKES I DON'T USE FOLLOW YOU , FOLLOW BACK OKAY ? Enjoy !


Thank You ;
DON'T OPEN MY PAGE SOURCE! YOU HAVE A BRAIN ? BE YOUR SELF .

◄ older posts newer posts ►
First ENTRY 2013. Bitch please !
Posted On Wednesday 30 January 2013 @ 04:50 by Toupan | 0 Comments This Entry

Huakkk. Kembali jugaa ak akhirnyaa ke duniaa Blogger. Wkwkwk. Berapa lamaa sudaa ak ndaa mengupdate nee yaa ? Last entry tanggal 29/04/2012. Hahahaha, Lamaaa nyaaa. Well ! Aku nee bukan yang sukak story2. Kalau rasa perlu update sesuatu baru m'update. Fuhlamakkk !
*********
Mau ceritaa apaa nee ? About me ? Lol. Hahaha. Bhe , macam masi newbie ouhh ak b'blogger nee. No story no life right ? ***** Aku sekarangg banyak meluangkan masa dengan LoL. Apaaa tuh LoL. Wwkwkwk. LoL adaaalaa sejenis makan laut yang jarang di temui. Booo ! LoL for short. League of legends for long ! Hahaha. game baa tuh. Biaasaaa laa orang jobless memang begini. Cuti tanpa gaji ! duduk di rumah duit kosong. Mau jalan mintak duit samaa mamak. wkwkwk Bengkok ! Penad gilaaa meng'apply kerjaa. Ndaa pandai dapat2. Pegi mohon kerjaaa di suru jadi bos ! Wow. *Sory boss ak terpaksa tolak, belum ada pengalaman jadi bos nee. Kuli2 sejaa phunn belum lepas, terus di suruh jadi boss* Wkwkwk. Makaaaa !!!! Act , bnyk tempat sudaaa ak apply nee. Tunggu panggilan sejaa dari dorang. Then , sementara tuh diam di rumaaa laa mengasi besar bijik.  Hahahaha. luang masa sama burung2 biru , facebooking , yg paling penting LoLing ! LOLING EVERYTIME. Hahahaha. Bitch please !


**********
Kalau entry ku yang terakhir taun lalu aku sudaa berpunyaa. Tapi sekarang entry ku pertama aku solo ! wkwkwkwk Bingung neh. Kenapaaa solo ? Because solo is much better than blablablaa. Si anu mau SPM baaa. Ndaa bole di kacau. Itu kunun alasan nyaaa. Apaaa2 phunn keputusan mu ak terimaa. aku sokong kauu baa cewek ! Tapi aku susah mauu tggu kauu sampai habis SPM muuu. Hmpp ;/ biaaasaa laa lelaki kann. Dalam masa yang lama tuh macam2 boleh terjadi. Deng ! apaaa nee ? Yang penting ak ndaa janji2 melayu yaa. Booooo. aku tetap sayang kau jugaaa, as my TTM. wkwkwkwk. itu kann status relay kitaa sekarang. Better kau fikir masa depan mu. Study bagus2 yaaa. aku bukan masa depan mu. Be mature kayy !